In ons hotelletje op wielen - Reisverslag uit Listvyanka, Rusland van leen molema - WaarBenJij.nu In ons hotelletje op wielen - Reisverslag uit Listvyanka, Rusland van leen molema - WaarBenJij.nu

In ons hotelletje op wielen

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg leen

01 Juni 2014 | Rusland, Listvyanka

Bijtijds opgestaan om met metro en al onze spullenboel naar het station Yaroslavskaja te reizen. Das nog een aardig ondernemen kan ik je zeggen. Mijn humeur werd er niet beter op mede door het erguh warme weer. Maar we zijn er uiteindelijk gekomen en dan op zoek naar het juiste perron en juiste trein. Met hand en voeten zaken uitleggen aan de spoorwegpolitie op het perron, gezien we geen spoorwegpersoneel ergens zagen. Gelukkig gingen die navraag doen, maar we moesten naar spoor 1.
Daar stonden we dichtbij dus op naar de transmongolieexpres :))))
Voor onze desbetreffende trein stonden de provodniki al klaar en na de nodige checks mochten we instappen. Nu op zoek naar ons compartementje,die we heerlijk voor ons zelf hebben.
Terwijl we aan t uitpakken zijn begint de trein te rijden en dan begint echt de reis. Tot de eerst stop duurt het nog ruim 4uur dus tijd genoeg om alles op te ruimen. Dat is ook de eerste lange stop de andere die volgen die dag zijn maar 1 a 2 min. Vanwege het slechte weer helaas geen foto's kunnen maken van de trein zelf. Verder zeker genoten van de mooie uitzichten en ons klaar gemaakt voor de eerste nacht in de trein. Al schommelend in slaap gevallen maar toch niet al te best geslapen helaas. Werd al vroeg wakker en omdat de trein toch een lange stop ging maken en het zonnig was geworden kon ik mooi een foto van onze trein maken. Die was iig binnen ;)

• 01 Juni 2014 - 18:15

Christien:

En waar is die foto dan? Ben ook best benieuwd naar jullie huisje op wielen!
    Hoop dat je snel went aan al het geschommel en gestommel zodat de nachten wat beter worden. Veel plezier verder.
    Knuffel voor allebei

• 02 Juni 2014 - 10:02

Annelies:

Hai Leen, inderdaad waar blijven die foto's nou? Heel veel plezier!!

• 02 Juni 2014 - 13:12

Leen Molema:

Hallo Iedereen, helaas lukt het ons nog steeds niet foto's up te loaden via de site.
    We krijgen steeds een foutmelding. Dus die houden jullie van ons tegoed!

Knuffels en groetjes terug vanuit Listvyanka

Leen en Ingrid